8 de març 2014

Buckingham Palace

Estimat Joan Ferrer,
Sóc la consellera de la Reina.
No més rebre la teua carta, en veure d’on procedia la vaig llançar al fem, però en tornar a la cuina, la carta havia caigut a terra i pareixia resistir-se al seu destí.
La curiositat em va vèncer i vaig decidir-me a obrir la teua carta.
Després de llegir el teu relat sostenint el meu cor a la mà, és molta la curiositat que tinc per conèixer-te i voldria organitzar un encontre privat entre nosaltres.
La finalitat d’aquest encontre és la de fer-te una oferta.
 Com a consellera de la Reina d’Anglaterra, els meus contactes son diversos així que et propose un pacte.
Jo t’aconseguiré la spata ígnea quan acabe l’exposició del museu , amb aquesta espasa, podràs eixir de la presó amb facilitat i la teua missió serà trobar el diable. Amb la espasa, hauràs d’ acabar amb ell, encara que tan sols siga en la seua forma terrenal, per a que no puga oferir a ningú més el que et va oferir a tu, la immortalitat.
Quan completes la teua missió, resoldré els teus problemes financers.
Et visitaré a la teua cel·la, em reconeixeràs quan entre.
Saluts

E.Taylor

Patricia Rodriguez  1r Batxillerat Ciències

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada