8 de març 2014

Encantada de conèixer-lo, senyor Smith. El parlare en confiança, ja que pense que sé el suficient de la seva vida com per poder fer-ho.

No el puc negar que aquesta història  m’ha deixat estupefacta, amb molts dubtes que abans no existien per a mi. Però m’acabeu de causar un problema, i és què fer amb un ésser que prové de l’època medieval. No puc acabar de creure que haja passat quasi un mil·lenni des del vostre naixement i que ningú (tan sòls el propi dimoni) conegui el seu gran secret existencial. Com ho ha aconseguit, Smith? Perdoneu-me però, sens dubte és digne d’admiració. No crec que ara això ens vaja a solucionar  la vida, però ja he expressat el sentiment que m’ha despertat la vostra història, que no l’ha faltat res.

Aleshores el que vosté em demana ésl’ execució, no es així? Bé, si és de veritat el que més desitja, jo personalment us ho concediré, però, abans de fer aquest acte inhumà, voldria passar un dia amb vostè

El deixaré dos dies per a pensar-ho be, que després de mil anys, no és tant, no?
Espere que accepte la meua proposta.

Una salutació


La reina d’Anglaterra


Patricia Bosch  2n Batxillerat  Lletres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.