10 de març 2014

MICRORELAT IES ALBAL 1



Carnaby Street, Londres

Finals del segle XX

Reina d’Anglaterra

Buckingham Palace

swi Londres



Voldria parlar-vos d’un succés importantíssim en la meua vida. Fa uns dies vaig revisar unes pintures de fa uns cent anys i vaig trobar un home que em semblava familiar i estava segura que l’havia vist en algun lloc. Exacte, ho vaig veure amb els meus ulls! Sabeu que estime la fotografia, i en una de les  fotos que vaig fer fa un any al parc, apareix ell, passejant tranquil·lament. No estava segura que fóra la mateixa persona, però vaig fixar-me minuciosament en tots els detalls de la fotografia i de la pintura. Vaig trobar la primera pista, ambdós personatges duien  la mateixa polsera d’or, però la major coincidència és que apareix en el mateix lloc que fa cents anys. 


Per a vós, majestat, sé que resulta un tant aborronador, però he descobert una persona com  jo, un immortal! El mateix dia que ho vaig descobrir, vaig llegir el diari on eixia John Smith detingut per l’assassinat de cinc policies en l’intent de robatori al Victoria and Albert Museum, i amb això vaig aconseguir descobrir en quina presó estava. 


Parlí amb ell durant una llarga estona, gràcies a l’ajuda que em proporcionà un dels meus amics policies, i sé que vos envià una carta. Majestat, voldria que el cregueres com a mi i que l’ajudares, almenys, per mi, perquè a la fi he trobat una persona amb la qual passar la meua infinita vida.


La teua volguda tia Alisson.



Silvia García González, 1r Batx. C

IES ALBAL



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.