8 de març 2014

Microrelat elQuint 3

Estimat Joan:
Sóc el teu pitjor enemic, aquell que et va permetre demanar tres desitjos i que ben bé els vas demanar. Com que jo tot ho sé i tot ho veig, estàs preocupat per la immortalitat, però tu la vas desitjar i n'estaves ben segur tot i que t'hi vaig preguntar.

He llegit tota la carta que has enviat a la Reina d'Anglaterra narrant la teua història des del primer dia que vares arribar a aquest món fins hui i he de dir-te que has comés la pitjor errada que podries fer-ne... Ara aquesta dona et prendrà com un boig i ho contarà, fet que farà que tots sàpiguen que ets immortal i vés tu a saber quina mena de bogeries inventen sobre tu. Inclús intentaran matar-te pel simple fet de comprovar per ells mateix si ets immortal o no, metges de tot el món aniran per estudiar-te...

Joan, et recomane que tornes a enviar-hi una carta a sa majestat la Reina d'Anglaterra, dient-li que tot va ser un malson, que tu ets una persona amb sonambulisme i que eixa carta va ser escrita i enviada quan tu no estaves conscient. Una vegada fet això, jo em faré passar per una persona propera a tu, la qual has d'esbrinar i et dirigiràs cap a mi, has d'estar-ne segur, perquè si encertes tornaràs a envellir des de l'edat que tens fins que moris i els teus dines aniran esgotant-se si els gastes; en canvi si falles jo et faré immortal durant un mil·lenni més.

Del teu enemic més valorat, fins prompte, Joan.

El diable.

Martina González Guzman
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.