8 de març 2014

Microrelat elQuint 5


12 de desembre de 1825

Benvolgut Joan,

Tal volta aquesta no és la resposta que esperaves però per favor, llegeix-la, et sorprendrà. Primer de tot vull presentar-me, jo sóc el pianista oficial de la reina d’Anglaterra, i estaràs preguntant-te com ha arribat la carta fins a les meues mans. Doncs la reina la va rebre, però amb gran desinterés, després de llegir-la de passada, la deixà damunt del meu piano de cua. Ella pensava que era una broma però realment jo confie en aquesta carta i per això he decidit que t’ajudaré. Com a pianista, porte en la sang l’art, tant per la música, el ball, la pintura i moltes coses més. Per tant, tinc molts contactes en tot aquest món, i també amb el museu que guarda la spata ignea. En tres dies seràs lliure per ordre de la reina d’Anglaterra, i més tard, quedarem en un lloc i invocarem junts el diable. He pensat que voldràs demanar-li que elimine la teua immortalitat, i a canvi de la meua ajuda, tu li’n demanaràs la meua. No m’he tornat boig, sincerament vull ser immortal com tu ho has sigut aquest mil·lenni. Aleshores, aquests desitjos ens permetran la felicitat, cadascú a la nostra manera, i el diable podrà tindre per sempre el que desitjava fa mil anys. Considera la meua opció i amb seguretat afirme que el teu secret estarà segur amb mi.

Una cordial salutació, d’un futur gran pianista.

F. P. Schubert.

Celia Badia Olmos
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.