11 de març 2014

Microrelat elQuint 7

Estimat Joan,

T’envie aquesta carta per comunicar-te diverses coses. La primera, dir-te que no crec allò que m’has contat, ja que ni el dimoni existeix, ni ningú pot ser immortal, ni tampoc es pot tindre infinitat de diners. Però per aquestes raons he de dir-te que la història que m’has contat m’ha semblat molt interessant i per això he demanat fer-ne una pel·lícula.

Aquesta pel·lícula s’estrenarà d’ací un mes aproximadament. El film rebrà el nom de Carta a la reina d’Anglaterra. S’estrenarà als cines de les ciutats més importants com Nova York, París o Londres.
Estic completament segura que Carta a la reina d’Anglaterra tindrà molt d’èxit. Espere que t’agrade tant com a mi.

PD: Per si de cas allò que m’has contat és cert, t’enviaré el 20% dels beneficis que obtinga de la pel·lícula. No t’ho envie perquè pugues eixir de la presó, si és que estàs allí, si no perquè tu ets el vertader protagonista del film i com a tal has de rebre una recompensa.

Atentament,


La reina d’Anglaterra.


Rita Huerta Pineda
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.