11 de març 2014

Microrelat elQuint 8

Deu
C/ Per tot arreu
00000 El Cel


Estimat Joan,

He hagut d’assabentar-me per la reina d’Anglaterra, la Isa, que tens certs problemes d’immortalitat. Em sembla que t’has equivocat de destinatari en les teues pregàries. Has de saber que jo sóc el p### amo de l’univers i no el Satanàs eixe dels nassos, que va pel món fent-se el xulet: ara done un desig, ara faig un tracte... i a més a més es pensa que no hi ha cap ésser per sobre d’ell.

HA! Jo estic al cim del mont Olimp i sóc el que més mana, i el que més greu em sap no és que hages fet un tracte amb ell, sinó que no hages pensat en mi per a anul·lar-lo. Així, és que sí que puc ajudar-te, però no em dóna la gana. Un altra vegada, penses en qui és el més poderós i t’adreces a ell, és a dir, a mi, des del primer moment!

Adéu-siau i fins a l’eternitat,

Deu
El Cel, 28 de febrer de 2014


PS: Bé, si reses dos parenostres i tres avemaries potser m’ho pense i et guillotine amb eixa fabulosa espasa que un dia vaig deixar que forjares!



Xavi Ramos Ruiz
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.