8 d’abr. 2011

Un article de J. M. Fonalleras

La columna de J. M. Fonalleras d'avui constitueix una bella reflexió sobre l'acte de llegir i conclou amb una referència al Diàleg d'enguany, que ens ha omplit d'il·lusió i agraïment:

El club parteix del concepte de lectura que va dir Proust: «Els lectors no són els meus lectors sinó els lectors d'ells mateixos; el meu llibre és com un d'aquells vidres d'augment de l'òptic de Combray: a través del llibre, els lectors hi veuen millor». Aquesta mateixa setmana he estat a Gandia i a València convidat per la universitat a dialogar amb uns 500 estudiants de batxillerat. És la desena vegada que organitzen un acte així, a l'entorn d'una novel·la que nois i noies han treballat durant tot el curs. He vist als seus ulls el delit de la lectura i m'han fet dubtar i m'han fet trontollar i m'han emocionat. Han estat, també, uns vidres d'augment.

1 comentari:

  1. Quina generositat, la de Fonalleras! Ens va impressionar llegir-lo, ens va impactar conèixer-lo i ara ens ha emocionat el comentari que ens ha dedicat.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.