27 de febr. 2012

Dietari del Dr. Celestí Cabasset


El temps passa massa ràpid ací. Vaig decidir quedar-me. Fugir del món on vivim i començar cinc anys sabàtics a la Terra del Vent, per descobrir-la millor si es pot. Ningú no m’esperava a Mallorca i encara que així fos no tenia gaire ganes després d’haver descobert aquest meravellós món en el qual tot era imprevisible i perfecte. És difícil de creure que una cosa així siga real i em negava a deixar-la enrere. Massa justificacions veritat? Tal vegada són totes les que durant aquests cinc anys m’he donat, i encara que no he desaprofitat el temps no ha hagut dia d’aquests 1825 dies que no m’haja penedit de no haver confessat els meus sentiments a la becària perquè s’haguera quedat i haver format una família com la de Pollini i Pastora Lobo. Ara és hora de tornar, amb tots els descobriments que he dut a terme en aquest temps em sobra per a viure bé, sense necessitat de treballar, però no sóc així. Ni per tots els diners del món revelaria la situació geogràfica d’aquesta terra perquè els humans la convertiren en un altre lloc consumista d’aquest món. Tan sols he de decidir entre avui i demà si em quede o torne al món real.

Paula Llàcer (1r de Batxillerat)
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.