13 de març 2014

Carta de l' IES Campanar

Estimat John Smith:
Desprès de llegir la teua carta i moguda per la teua història m'he decidit  a intercedir per tu. Jo considere que no has sigut una mala persona sols que has tingut una vida molt difícil. No crec que siga fàcil intercedir al teu favor però ho faré. Per altra banda per les teues paraules pareix que hagueres passat per molts problemes, però també es denota una gran sabiduria. Per aquesta raó voldria ajudar-te amb el que em demanes. Per fer tot això voldria una cosa a canvi, que et convertires en el meu conseller personal. Crec que el que hages viscut durant tant de temps et converteix en una persona molt valuosa. Si et demane que sigues el meu conseller, és per- què m'ajudes a no cometre els errors del passat. Ja sé que no és una cosa molt freqüent però això és el que em pareix més just per al que em demanes. Si accedeixes podràs tindre el que em demanes i inclús podràs viure sense problemes ací a Anglaterra. Si vols faré que pugues estar davall la protecció, amb la meua família,  per a que no tingues mai més aquets problemes que m'has contat. 

Signat: Sa majestat la reina d'Anglaterra
(Verónica Ferrer, 1r Batx B)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.