10 de març 2015

Col.legi La Purísima- Torrent : LÍNIA 4


LÍNIA 4

   M'agrada anar amb autobús. Se m'havia oblidat com m'agradava agafar l'autobús. Ara, asseguda en el seient darrere de la barana, ho recorde. De vegades em quedava tot el trajecte, només per delectar-me amb la quotidianitat de la gent : els jóvens que van a treballar, estressats per si hi arriben tard; els xiquets que van al col·legi mig adormits i els iaios que s'assenten i comencen a contar les seues historietes. També m'agrada imaginar-me les seues vides: el xic que està esperant amb una motxilla d'esport podria ser un jove que li agrada jugar al futbol amb els seus amics un dijous per la vesprada, un campió del món d'esgrima o tanmateix podria tindre la motxilla plena de diners després de robar un banc. Però sens dubte , la cosa que més m'agrada és la tranquil.litat i la pau que proporciona el soroll monòton del motor, ara trencat per l'impacte, la sensació de quietud, ara trencada per les voltes i els crits, l''efecte de calma, només interromput pel fort colp que note al cap. No veig res, torna la pau i la serenitat. Tot està negre, tranquil·litat i relax etern. M'agrada anar amb autobús.


    Marta Martínez.- 1º B Batxiller (Col.legi La Purísima-Torrent)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.