9 de març 2017



COL·LEGI PUREZA DE MARIA



Obsessió

Aquesta vesprada he de tocar la partitura de música de la millor manera possible per a causar una bona impressió als nous convidats. Són de la classe mitjana, i malgrat que no ho comprenen molt, els ha d’agradar. He de reconèixer que estic una miqueta nerviós perquè porte enamorat d’eixa dona des que la vaig conèixer fa 13 anys a una botiga. No he sigut capaç de treure-la del meu cap i no hi ha nit en la que no somnie amb ella. S’han fet tan famosos a la família de la duquessa gràcies a mi, que parle constantment de la nena i la pau que aporta als gossos. Però, la realitat és, que ho faig per tal de veure-la unes hores i no tenir la necessitat d’omplir les parets de ma casa amb fotografies seues com si fóra un obsés, que no ho sóc, malgrat que els meus amics no opinen el mateix. Només entra per la porta, m’emocione i el meu cor s’accelera a ritmes impressionants. Però el problema és quan entra el seu marit, al qui mataria i degollaria sense cap compassió. Totes les nits prepare un pla infal·lible per a segrestar-la i portar-la amb mi, però mai l’he dut a terme. Potser, algun dia, però hui toca gaudirr de la seua grata presència.


Maria Iborra Meseguer  1r Batxillerat Ciències  Col·legi Pureza de María

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.