28 de febr. 2019

IES Malilla

La condemna de Purna Ja havien passat alguns dies des que vaig veure com el capità Mata va tirar el meu amo al pantà. La vida amb Epifani sempre havia sigut tranquil·la i, al seu costat, mai m'havia faltat de res. Enyorava eixos dies de calma junt amb ell des del moment en què vaig entrar a casa del capità. Després de ser durament colpejat pels civils, vaig ser arrossegat fins a la meua nova llar, un lloc fosc on hi havia diversos animals. Probablement, els amos de tots ells havien sigut morts per Mata. Els pocs dies que porte ací han sigut tristos. La meua vida ara és molt diferent, no he vist el capità des de la meua arribada i només isc d'ací quan ve algun dels seus fills. Estos ens tracten com si fórem joguets, tan sols ens trauen i estan amb nosaltres quan a ells els abellix, la resta del dia romanem tancats i no sempre disposem del menjar que necessitem. Lamentablement, pense que així serà la resta de la meua vida. Només em queda somiar amb aquells dies d'estiu junt Epifani, en què no tenia preocupacions i em sentia lliure. Sara Giner García. 2n Batxillerat IES MALILLA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.