21 de febr. 2021

Des de l'Inframón

 22 de febrer de 1998

Diable

Inframón

Joan Ferrer

Presó de Londres



Hola Joan,

Fins i tot em recordes, no? com per a no recordar-me, si des que et vaig concedir el primer desig estic sempre en la teua ment.

Jo tampoc m'he oblidat de tu, la veritat és que és molt divertit observar com d’arruïnat estàs mentalment, i vore com de perdut estàs en la teua miserable vida.

El primer que et diré és que l'espasa què vas veure en el museu era falsa, era una còpia exacta de l'original, perquè caigueres en la temptació i feres tots els possible per a aconseguir-la, i així acabar com estàs ara.

Aquesta espasa falsa no acabaria amb la teua immortalitat, i damunt per la teua culpa i la de la teua irresponsabilitat, vas posar fi a la vida de 5 persones innocents, tot per acabar amb la teua.

No eixiràs d'aquesta presó mai, jo m'encarregaré que no pugues eixir d'allí, perquè aprengues que no t'has de fiar del diable, i que el final d'una persona no és un càstig, és una llei.

Viuràs atrapat per la resta de l'eternitat, no podràs donar final a aquest únic llibre que anomenem vida.

Fins sempre...hehehe...


Sergio CM. 1r BAT C. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.