2 de març 2021

Jo també soc immortal

                                                                   Lloc desconegut.

                                                                                                       Segle XX

John Smith

Presó de *****, Anglaterra


Bon dia senyor Smith,


No crec que sàpies qui soc, ja que pensaràs que estic morta, que és el que va eixir en la premsa. Com tu, jo també tinc molts secrets inconfessables. Afortunadament, vaig coincidir amb una persona amb la mateixa condició que jo, la immortalitat. Bé, no la mateixa, jo sí que vaig envellir, la fama no em va posar gens fàcil la meua mort, però amb ajuda del mateix que em va imposar açò ho vaig aconseguir. M’he adonat què estàs a la presó enviant una carta dirigida a la teua majestat, ho sent molt però no és possible que arribe a ella, ja que tinc un tracte per a tu.

Potser encara no saps qui soc. Com creus que vaig aconseguir que t'enamorares del meu cos, dels meus passos, de la meua mirada? El dimoni em va donar luxes, fama i una vida eterna, tot el que havia desitjat, però em va llevar l'única cosa que volia,  l’amor de la meua vida i aquell va ser el preu que vaig haver de pagar.


Si vols saber del fet que es tracta, demà a les sis a la sala de lectura.


Atentament, GG.


Mireia PS. 1r BAT H. IES Clara Campoamor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.