2 de març 2012


Immundus Saurum

12 de Febrer de 2199

Grup de recerca zoològica del Prof. Pau de la Selva

Ara només puc escriure aquesta ressenya i espere escriure’n més. Per fi hem vist la bèstia desconeguda, sembla que ens ha sentit o vist, ara mateix estic amagat en una cova, tinc el pressentiment que, en qualsevol moment, vaja a aparéixer.

La bèstia és gran i camina amb dues potes, té un rostre que només es pot descriure amb un crit esgarrifador, cos esquelètic, sembla que està passant molta fam.

He perdut els meus ajudants, han desaparegut “explicablement” fa una estona. M'imagine el pitjor, tinc por. Sabem que tot açò té que vore amb els vessaments químics prohibits, han destruït l’ecosistema natural d’aquesta singular espècie. Ja ha estat demostrat: els saures no troben aliment i es tiren famolencs cap a qualsevol cosa que es meneja. El que puc dir ara mateix i amb convicció és que no puc enfrontar-me a ell.

Em sap greu que passe fam però... no puc ajudar-lo.

Ferran Acosta. 4t d’ESO C. IES Enric Valor de Picanya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.