8 de març 2012

Sense terra pròpia, dilluns 13 de març de 2006.



06:42h: em lleve i òbric els ulls... Evidentment això és el que fa tothom. M’assec a la roca i  comença una nova jornada de la meua vida. Em pare a pensar, no recorde que estic al lloc més amagat de l’univers, rodejat d’animals i arbres estranys, encara que per a ells, l’estrany sóc jo.

He anat corrent a la vora del riu, he agafat l’aigua freda amb les mans i me l’he tirada al damunt. No era un somni, encara era allí, en plena selva, sol i desemparat. Hauria de fer  alguna cosa nova si volia mantenir-me distret. Però què he de fer? Potser investigar sobre la fauna i la vegetació d’aquest paradís insòlit?
No ho he pensat més, he agafat el  meu benvolgut bloc de la motxilla d’aventurer, l’únic que comprenia els meus sentiments i els meus pensaments, i he començat a descriure tot allò que podia veure.  Però un soroll tronador ha fet que el meu bolígraf s’aturara en sec, que el meu cor bategara a cent pulsacions per segon. Què seria aquell soroll?, em vaig preguntar.
En alçar la vista, un animal de cinc metres d’alçada m’esperava impacient, mans i braços grans i peus encara més. Pretenia  agafar-me? No ho sé molt bé, l’únic que recorde d’aquell moment, és la gran cursa que he fet. Els peus corrien sense esperar  l’ordre del cervell, mentre sentia de fons:  no córregues  enemic. Milers de preguntes omplien el meu pensament, encara que no tenia respostes. Aquest animal seria el rei d’aquella colla d’animals insòlits? Com podria entendre el seu llenguatge? Per què em persegueix aquella bèstia? Pot ser em crega el seu enemic?
Corria sense mirar enrere, sense pensar-ho, fins que finalment he trobat un lloc per amagar-me.  Ara són les 23:34h, i encara continuo ací, en una cova fosca, humida i trista, esperant despertar-me d’aquest malson.


Borja Sanz Benlloch,  1r Batxillerat B.  IES Campanar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.