11 de febr. 2013


Açò continua buit, la veritat és que ja porta un parell de setmanes paralitzat. Quan no hi ha ningú m'agrada escriure les meues coses en una llibreteta rosa que porte sempre a la bossa de mà, una roseta, la del dibuix de la princesa que tothom coneix, la que perd una sabata cap a la mitja nit, la porte jo, ja que la meua filla la te perduda pels calaixos sense adonar-se de la seua existència.
La meua filla és l'única que sempre m'ha recolzat. Quan dic recolzar em referisc al meu negoci, ja per fi fet realitat. La meua boutique de moda, encara que cal dir que amb el pas dels anys la boutique haguera tingut diferents aspectes, quan era petita haguera estat una tenda de disfresses de princeses, de tots els colors i formes, i tots abrillantants. A la meua adolescència haguera estat tota la roba que es portava en aquell moment, desde els Levi's fins a les minifaldilles de xarol, i ara és una tendeta de roba, situada a un carrer i mig de la plaça de Sant Jordi, entremig d'un baret molt acollidor  on solc esmorzar cap a les onze del matí ja que m'està ben a prop i a banda tenen un preu molt a l’abast, i a l'altra banda s’hi troba una botiga de perfums de la qual rep algun regalet en nadals d'algun familiar o altre.
La meua botiga de roba és una mica particular, rep roba, barrets, guants, calçat, jaquetons, però d'unes coleccions d'un passat, un passat de vegades prou llunyà. No és que la gent habitual vinga a comprar-me a mi la roba de tots els dies però hi ha gent a qui agrada comprar roba que en el seu moment s'ha dut, o coleccionistes també solen vindre a comprar aquestes coleccions de roba, fins i tot estilistes de passarel·les de models, ja se sap que ara es torna a portar la roba que es duia abans.
Ben cert és que l'altre dia em va arribar un jaquetó blau, d’un blau meravellos amb un tacte realment suau, una pell encantadora i junt a aquest un barret escàs a conjunt. Semblava que haguera costat car en el seu moment i que qui l'haguera portat haguera tingut una elegancia extrema.
Dana Ramiro Cifuentes
IES Berenguer Dalmau. Catarroja


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.