11 de febr. 2013




Admirada escriptora,
Albert Camus és el gran personatge present i alhora absent en la seua novel·la dominada per personatges femenins, com Pepe el Romano en La casa de Bernarda Alba.
Treballe amb el meu cos, treballs socials..., selectes. Durant una llarga temporada, vaig tenir l’honor de rebre el senyor Camus, en mi buscava conversa i que l’escoltara sense cortesies, vaig cursar Belles Arts a La Sorbona, he llegit Baudelaire, Balzac... però un dia vaig abandonar la societat parisenca o, millor, ella m’abandonà a mi. Quan ets jove, l’univers burgés et sembla poc i jo era utòpicament experimentadora, bo!
Però parlem de vosté, del seu pare, de la seua mare...
Camus no va mai descansar tranquil per no haver-la reconeguda, potser, ell pensava tenia més fills com vosté, però les vivències amb la seua mare pesaven significativament, aquella unió ideològica, la lluita clandestina..., la feien especial, a vosté, malgrat que ja no estimara la seua mare.
D’altra banda hi havia el seu pare, el marit de la seua mare...
-Tants impediments! Em deia.
Aquell home segur i tan ben plantat també se’n venia avall, i crega’m li donava moltes voltes i, amb una copa de cognac a la mà, rèiem i enyoràvem els nostres paradissos perduts.
Senyora, la prostitució també té moments bonics i he volgut compartir-los amb vosté.
La seua lectora,
Lulú

Laura Ramos Esteban. 1r de Bat A. IES Enric Valor (Picanya)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.