15 de febr. 2013

Ariadna Esparza. 2n Batx C


Tal vegada ja no vulgues saber res més de la teua mare, o tal vegada, sí. Jo no ho sé i per aquest motiu em dirigisc a tu., amb l’esperança que les meues paraules et puguen ser d’ajuda.

Fa uns dies, la meua filla, després de llegir el teu llibre, em va contar la història que contenen aquestes pàgines que amb tant de deteniment he estat llegint. Si et sóc sincer, sols amb l’escàs resum que em va fer, ja havia tingut suficient per saber de què parlaves i quines eren les preguntes que et llevaven la son. Però per estar-ne segur vaig llegir el llibre.

En el moment que vaig llegir el teu nom, un munt de records em vingueren a la ment.Per desgràcia, o tal vegada fóra cosa del destí, no vaig conéixer la teua mare i si ho vaig fer, no ho recorde. Jo era molt petit quan ella va morir. Però el que sí que sé, és qui és ton pare i puc respondre les teues preguntes.

Si vols saber la informació que guarde, posa’t en contacte amb mi dirigint-te a l’adreça que apareix al sobre d’aquesta carta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.