15 de febr. 2013

Carlos Ferrando Ferrero, 1r Batx. A



Benvolguda escriptora.
Sé que és massa tard, molts anys tard. No em coneixes. He trobat per la meva casa informació de molt bona mà que t’ajudaria en la recerca de la vida de la teva mare. Em diuen Xavier, i m’he adonat per uns escrits que la teva mare i el meu pare treballaven junts per a la organització antifeixista. Per casualitat he trobat unes cartes de ta mare per al meu pare que, pel que es veu, eren com carn i ungla. Pel que deduesc de les cartes, la teva mare treballava per als dos bàndols, l’antifeixista i el franquista. Els del partit antifeixista sembla que detectaren el doble joc d’ella en una fàbrica, quan estava donant informació molt important als franquistes. Aquests en adonar-se’n contactaren amb mon pare, que també era agent doble, perquè matara la teva mare. Ell li comunicà el que li havien ordenat perquè no volia matar la seva millor amiga. Però ella no tenia escapatòria ja que la informació que havia comunicat era crucial per al colp d’Estat que volien fer. Per culpa de la teva mare el colp d’Estat no es va poder fer. També vaig trobar una última carta on ta mare li confessava una cosa molt important al meu pare. La filla que va tindre en aquella època, és a dir, tu, no era filla del seu marit, sinó d’ell, del meu pare. Per tant tu i jo som germans. Crec que junts podrem investigar més sobre la vida de la “nostra mare”.
T’he enviat aquesta carta el més aviat possible. Sóc a Paris, en una petita casa que hi ha al final de la avinguda de “La Grenelle”. Crec que als dos ens interessa descobrir aquesta trepidant història i crec que hauríem de buscar-li un final. Posa’t en contacte amb mi al telèfon 555-098-4441 o vine a la meva casa el diumenge a les cinc de la vesprada.
Salutacions. Xavier.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada