11 de febr. 2013


Cercant la meitat de la meua ànima, vaig rebre una trucada de la meua cunyada, Diana, deia que decidint fer neteja del porxo va trobar un bagul amb papers i cartes que estaven escrites per Camus i que anaven dirigides a ma mare, me´l va enviar i en les cartes deia que pretenien abandonar-ho tot i anar-se´n lluny per viure el seu amor i que se n´anirien amb la seua filla, ´´el fruit del seu amor´´ com deien a les cartes, quan vaig continuar llegint  tot el que hi havia em vaig adonar que pertanyia a mon pare i per tant demostren que ell estaba assabentat de la infidelitat de la seua dona i de la paternitat que li havia fet creure, ell va ocultar-ho tot, però… per què? La resposta a aquest interrogant també la vaig trobar en el bagul, llegint i rellegint cartes, va fer-ho perquè tenia planejat l´assasinat de la seua dona i de Camus  com a venjança, va moure fils per fer creure que Cecília era una agent doble i Camus el seu còmplice i per això els van assasinar.

Cristina El Nagar Giménez  1r Batxillerat Col·legi Pureza de Maria-Cid  València

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.