11 de febr. 2013


Estimada Carme,

El teu llibre va arribar a les meues mans fa dos dies per casualitat. L´he llegit,i crec que potser tinga informació que puga ajudar-te a continuar la teua investigació.

Fa dos anys que sóc taxista, concretament vaig començar a exercir aquesta professió el 23 d´abril  de 2001 a Barcelona. Aquell dia vaig estar una estona donant voltes fins que vaig girar al passeig de Gràcia, on vaig agafar un client, el meu primer client, una cosa així mai s´oblida.

Un home d´edat mitjana, amb ulleres, vestit amb corbata i americana negra va pujar al meu cotxe en la porta de la llibreria Catalònia.  Em  va dir que li portara a l´estació de Sants. Durant el viatge vam parlar de temes irrellevants, com el temps, o l´afició a la lectura, tema molt comú en un dia com aquell. Quan vam arribar, l´home es va baixar, i apropant-se a la finestreta em va preguntar somrient: “Quant és?”, li vaig respondre: “Quatre seixanta, senyor…”  “Gil, Lluís Gil”, va dir acabant la meua frase.

Pense que aquest home, pot ser qui et va donar la carpeta, i espere que el seu cognom et servisca per a trobar-lo i seguir investigant.

Carlos López Gómez  2n Batxillerat  Col.legi Pureza de María-Cid  València

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.