13 de febr. 2013

Microrelat Aida Cuevas (El Quint)


Senyora C.,
Jo mai vaig conèixer Cecília Balaguer, i no la vaig poder veure a l'estació de Portbou en la data que vosté diu. En aquell moment, els meus pares no tenien ni la intenció de tenir una altra filla.
No li puc donar detalls de molt valor però n'hi ha d'altres que sí que li poden donar informació sobre la seua mare i que li podran respondre als seus dubtes.
Pregunta-li a més persones, hi ha d'altres, amb les quals no ha contactat, que la coneixien i li podrien dir coses, si vol, pose's en contacte amb mi i jo parlaré amb elles i a veure si aconsegueix esbrinar alguna altra cosa.
S'ha d'esforçar més si vol trobar tota la veritat, en aquest moment encara li queda molt per descobrir que no sap. Li anime a fer l'esforç de trobar-ho.

Molts ànims.

Aida Cuevas
1r Batxillerat, IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.