13 de febr. 2013

Microrelat Rebeca Ferrandis (El Quint)


Benvolguda C.,

Sent molt no poder-te ajudar amb allò de ta mare perquè jo no la vaig poder conèixer, encara que per poder ajudar-te fa cosa de dos dies vaig començar a buscar per Barcelona i em vaig assabentar que una persona més propera sí que la va poder conèixer. També et puc dir que eixa persona em va dir que se'n va penedir molt quan li van dir que havia mort, ja que era una persona a la qual estimava molt i de la qual es recorda molt sovint. Aquesta persona es diu Romeu Fernan i viu a la plaça de Catalunya amb la companyia de la seua dona. També em va dir qui era l'amant de la teua mare i així espere que pugues saber, a la fi, qui és el teu pare.

Aquesta informació, però, te la donaré, si vols conèixer-la, en persona. Espere que et servisca d'ajuda i et desitge la millor de les sorts.

Un petó,

Rebeca Ferrandis
1r Batxillerat, IES el Quint (Riba-roja de Túria). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada