12 de febr. 2013

Microrelat Sílvia Palau (IES el Quint)


Caterina Sintes Cardona, La Guapa, Cèlia Ballester, Cecília Balaguer...

Potser era una espia d'algun projecte que duia en secret. Treballaria per algun superior, per la qual cosa era tan confidencial. No sé ben bé com ni per què, pero si així fos, aleshores, el meu pare hauria de ser algun dels seus companys implicats en el projecte, perquè nou mesos abans de vindre jo al món, únicament es devia relacionar amb ells, perquè ella ja era dintre d'aquest projecte que ningú sap encara de què tracta. Però qui? Perquè supose que no solament hi hauria un company. Qui és el meu pare? Allí segurament algú que no tindria res a veure amb el projecte els descobriria i seria condemnada a algun tipus de presó, ja deuria ser gros el tema del projecte per a arribar a presó, on algun dels seus amants, pel que he pogut deduir a les cartes que m'han arribat, l'acompanyaria, segurament perquè els haurien pillat als dos, in fraganti.
Pel que puc arribar a entendre amb algunes de les cartes, el Cap d'Espies, els va alliberar a ambdós de la dita presó enviant-los un helicòpter privat, perquè del lloc on eren no hi podien eixir d'altra forma. Potser siga eixe amant el meu pare? O potser siga un altre amant de la seua llista? Això és un misteri del qual em costarà temps i ajuda trobar les respostes a totes les preguntes que hi ha al meu cap.

Sílvia Palau Martínez
1r Batxillerat, IES el Quint (Riba-roja de Túria) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.