13 de febr. 2013

Xavier Beneyto Blasco, 1r Batx. A


Hola, em dic Xavi, i en aquest mateix moment he acabat de llegir-me el seu llibre La meitat de l'ànima.
  M'ha vingut al cap una cosa bastant curiosa mentre em llegia la novel·la i pense que, potser, li podria servir d'ajuda.
  Farà un parell d'anys mon pare em va contar una història un tant inquietant. Em deia que li havia passat a un francés amic seu. M'explicava que aquest home li va contar que va conéixer una jove espanyola molt guapa, casada i amb una filla, durant els anys de la guerra civil, mes o menys.
  El cas és, que un dilluns qualsevol va rebre una trucada inesperada d'un telèfon marcat com a desconegut diguent-li que la jove espanyola que va conéixer s'havia quedat prenyada.
  Des d'aquell moment se n’anà ràpidament a sa casa per intentar contactar amb aquesta dona o buscar qualsevol record que tinguera d'ella i trobà el seu número de telèfon. Però quan hi va trucar es va posar la veu d'un home dient-li que aquest telèfon era de la seva dona i havia mort feia tres dies a un accident de trànsit. De seguida tallà la trucada, i no tornà a saber res més d'ella.
És probable que tot açò siga una coincidència però com li he dit abans solament em va semblar un tant curiós ja que he llegit que a vosté encara li queden molts nucs per lligar pel que fa al seu passat i he pensat que tal vegada li podria servir d'ajuda.
De totes maneres m'agradaria contactar amb vosté per a explicar-li-ho tot detalladament per veure si potser que estiguera relacionat i poder posar-se en contacte amb aquest francés.

Moltes gràcies per l'atenció.

Atentament: Xavier Beneyto Blasco

Tavernes de la Valldigna (València), 10-02-2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.