14 de febr. 2013

Yahiza Olmedo, 1r Batx. A


Estimada Carme Riera,

la finalitat d'aquesta breu carta és donar-te una informació privilegiada que potser no tingues. Jo vaig conèixer personalment la teua mare i puc donar-te la majoria de respostes que estàs buscant, o potser també t'interesse saber la relació que va tindre amb Camus, hi ha tantes preguntes sense resposta.

Però creu-me, açò no serà tan fàcil, has de ser molt valenta per a endinsar-te en aquesta aventura, per a descobrir el passat dels que et rodejaven. No cregues que pots confiar en tot el que et diuen, encara que vist d'eixa forma, mentres lliges aquestes línies estaràs plantejant-te si creure les meues paraules o no. Eixa decisió ara està a les teues mans. M'he adonat que no vas molt mal encaminada en les teues especulacions. Eres una xica llesta. Des de xicoteta sempre ho has sigut, i no em cap el menor dubte que podràs resoldre aquest enigma amb la meua ajuda o sense ella es la teua elecció.

Per cert, tens ja una xicoteta idea de qui sóc? Mira bé al teu voltant, et vaig xafant els talons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.