8 de març 2014

Estimat John Smith:

Habitualment no done resposta a la gran quantitat de cartes que m’arriben cada dia, que veritablement són innumerables. Però, per a la teua sort, aquesta carta va arribar a les meues mans i l’originalitat de la història em va commoure, per això vaig decidir elaborar una resposta.

Valore la teua valentia al confessar la teua història, repleta d’il·legalitats però, com bé pots entendre, hauràs de demostrar allò que dius. És evident que pels teus nombrosos delictes i seguint el que estableix la llei de forma estricta, hauria de condemnar-te a mort.

Però he decidit oferir-te la pensió vitalícia que em demanes a canvi de ser traslladat a palau amb totes les teues pertinències inclosa la col·lecció d’art.
Ací t’establiràs com el meu conseller ja que m’enriquirien el coneixements d’un mil·lenari, a més a més, em compromet a donar-te la protecció adequada durant tots els anys del meu regnat.

Això si, seràs fidel a la teua reina i al teu regne en aquesta etapa del meu regnat  i en totes les posteriors i de no ser així, seràs donat a la ciència per a la experimentació incansable com a condemna màxima a la teua persona.
Atentament,


 La Reina d’Anglaterra

Sara Torrecilla  2n Batxillerat Lletres


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.