10 de març 2014

Joan Ferrer
Presó de *****
Anglaterra.

Benvolgut Joan,

La carta que vas enviar a la reina d'Anglaterra mai li arribarà perquè jo, el dimoni, m’encarregaré personalment d'això, i no solament aquesta sinó totes les que intentes enviar a qualsevol persona amb la mateixa intenció, demanar ajuda per poder llevar-te la vida, seran rentingudes per mi i cap persona sabrà mai res de la teua existència. Per aquesta raó jo t'aconselle que no malgastes el teu temps escrivint.
Fa ja molt de temps jo et vaig concedir tres desitjos a canvi de l'espasa que tu mateix vas forjar, els vas gastar tots i tal com em vas demanar, ets immortal i sempre et mantindràs jove. Aquest desig no es pot anul·lar per cometre un delicte i estar a la presó. Ho sent molt, Joan, però tu ja sabies les condicions dels desitjos i per aquesta raó has de viure per sempre a la presó. No ho oblides: no pots morir de cap manera ja que, com t'he dit abans, no et queda cap desig.
Eternament,
Signat: El dimoni



Esther Muñoz Francés
IES BERENGUER DALMAU. Catarroja
2n de batxillerat A




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.