11 de març 2014

Microrelat elQuint 19

Dilluns, 10 de març de 2014

Hola Joan,

He llegit la teua carta amb molta atenció. Encara que m'ha costat molt creure't, sobretot allò que dius de la teua immortalitat, perquè jo sabia que els déus tenien aquesta característica però mai havia pensat que un ésser humà podria tindre-la. Malgrat  tot he decidit concedir-te el teu desig i et donaré una pensió vitalícia i et concediré l'indult com tu em demanes per poder justificar els teus ingressos. Et donaré el que demanes a canvi de les teues possessions d'obres romàntiques i que vingues a fer-me una visita, perquè estic molt intrigada i vull preguntar-te moltes coses sobre la teua vida amb més detalls.

Encara que jo et done tot açò, continuaràs tenint problemes d'identificació perquè en aquest àmbit jo no puc fer res per tu.

Una abraçada,

Sa Majestat Isabel II


Joan Segura Amil
1r Batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.