12 de març 2014

MICRORELAT IES ALBAL 7




Resposta de la reina d’Anglaterra a John Smith (Joan Ferrer)

Reina d’Anglaterra
Buckingham Palace
SWI Londres

Presó de *****, Anglaterra
        Darreries del segle XX

En resposta a la vostra carta he de dir-vos que no em puc creure una paraula del que m’heu dit. Són moltes les persones que intenten sortir de la presó mitjançant estratègies d’aquest tipus. No voldreu que em crega que heu viscut vora mil anys! Si aquest fos el cas, no tindria cap remordiment que es feren experiments amb vos per poder obtenir cap mena de poció per ser immortal. A més, per molt que jo volgués, no podria fer res per a ajudar-vos, no tinc cap poder per a alliberar gent de la presó. 

La vostra història és fantàstica i increïble i, per aquesta raó, pense que sou l’única persona culpable dels vostres delictes ja que res del que m’heu dit pot ser veritable. Si tinguéreu qualsevol prova que pogués demostrar que heu viscut durant mil anys i que és veritat que heu fet un pacte amb el diable, estaria disposada a alliberar-vos de la presó a canvi que em féreu una espasa com la que li vau fer al diable, una altra spata ignea, per a poder aconseguir la immortalitat i alguns desitjos més, com vau fer vos en el passat.

Una cordial salutació:


Elizabeth Alexandra Mary
Reina d’Anglaterra

Andreu Miguel Romeu 1r Batx.C
IES ALBAL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.