19 de març 2016

Final de trajecte

Com la majoria dels divendres de vesprada, vaig anar de camí al metro, feia relativament poc de temps que arribava a Riba-Roja i estàvem tot els jóvens emocionats. Un divendres com altre qualsevol, vaig ticar amb la meua targeta de metro, i a la mateixa vegada, varen pujar dues dones, la primera pareixia musulmana, tenia tanta felicitat en el seu rostre que vaig somriure, segurament, aniria a veure a algú que volia molt.Per altra banda va pujar una dona major, pèl-roja, quan va entrar, al mirar a la musulmana, es va santificar tres vegades, la qual cosa em va sorprendre molt. Vaig pensar en ella durant tota la vesprada, en per què tants prejudicis. Pareixia casada amb el típic home que pensa que les dones únicament serveixen per a cuinar, criar, netejar i callar. 

Arantxa Tomàs Giménez
1r de batxillerat
IES el Quint (Riba-roja de Túria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.