8 de març 2016

IES SEDAVÍ: SALUTACIONS


Salutacions des de l'IES Sedaví. S'acosta la primavera i l'aire fa olor de Diàleg entre l'Escriptor i el Lector jove. Enguany rebem un autor que ja ens ha visitat abans: Ramon Solsona i la seua Línia blava. No m'ha estranyat gens ni mica que el llibre haja funcionat perfectament, tal com ho va fer en l'edició anterior. 
En breu publicaré els relats del meu alumnat. Estan ordenats segons l'ordre en què m'han enviat les versions definitives, per tant no implica cap valoració per part meua. Com sempre, demane disculpes si se m'ha passat alguna falta. Ja sabeu que en aquestes dates tenim molta feina i no sempre estem fins i fines. En tot cas, la responsabilitat és meua. El meu alumnat ha participat amb il·lusió i ganes.
Avui, Dia de la Dona, vull enviar una abraçada molt forta a tothom i, com no, especialment a totes les dones que hi participem. Entre tots i totes farem possible un nou Diàleg.
Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.