27 de febr. 2019

IES Malilla

       La Penitència del canó Em vaig quedar paralitzat, amb la vista fixada cap a una paret del mas, mentre acariciava un tros de tela que ens havia donat Bela al menjar. I tot per la discussió que vaig tindre amb el babau eixe del Julián. Recorde detalladament l’hòstia de la guerra a l’Àfrica. Durant cinc anys, davall d’un sol terrible en una esplanada seca i extensa, aquells moros fills de puta ens van fer la vida impossible.  Recorde haver vist com aquells polls obrien als meus companys en canal i els cremaven vius a causa de la merda d’organització militar, que ni era guerra ni era res. Una batalla per prestigi que quatre macacos guanyaren per culpa d’una república incapaç. Ningú sabrà com m’agradava rebentar els caps de tres en tres als moros que s’apropaven i com em brotava de les entranyes la set de sang.  I que cabrons! Corrien com conills armats en turbant! Però mai, mai perdonaré la desgràcia que va causar la gran vergonya de la història de la nostra pàtria. I ara que ho pense bé, no sé per què collons vaig deixar l’exèrcit si era meravella pura. Dirigir uns borregos i matar insectes per guanyar galons.   Marc Cabanes Soriano. 2n Batxillerat IES MALILLA    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.