26 de febr. 2019

IES Malilla

La mare del Coll -Açò t’ho ha fet ell? És la meua companya de calabós, presonera dels civils pel seu fll anarquista. Mira les marques que Forcano m’ha deixat. Tindré per sempre gravat cada instant de com Forcano m’ha forçat davant Vicenta. Assentesc. -Saben que estàs embarassada? El meu embaràs no alegra ningú. He mentit Forcano. Sé sobradament qui és el pare, fa mesos que només rep Maxi. Em parlà dels rumors i els civils s’assabentant de les nostres trobades. l el capità Mata embarassant una dona com jo seria un escàndol. La quieteta Maria no li diria res, mai reconeixeria el fill i jo estaria ben fotuda. El xiquet és una puntada al cul. Serà difícil rebre homes a casa, i necessite els diners. Vaig pensar en un avortament. Tanmateix sé del perill, i la dona que els feia fou detinguda. També l’oferiment de Maxi donant-me diners pel xiquet em convencé per deixar-lo. Però des que notà la panxa inflada no tornà, i fins avui no havia vist més civils. No li convé que els superiors sàpiguen que es gita amb qui també ho fa amb bandolers. Ja no és un secret i el destorbe. -Forcano em mataria a mi mateixa. Andrea Murcia 2n Batxillerat IES Malilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.