28 de febr. 2019

IES Malilla

Carta de penediment a Goriet Bon dolent dia com tots després de la postguerra. Escric açò perquè vull desfer-me d’aquest dolor que em crema per dins. Espere que servisca... Segurament després d’escriure aquesta nota la creme perquè si s’adonen els meus companys d’aquesta nota no sé què em pot passar... Hui estic aquí perquè he vist com mataven Zacaries, el pare de Goriet! Aaii Mare de Déu Santíssim que s’ha quedat orfe... pobret meu... Al pare l’han mort perquè l’han denunciat per ajudar els maquis! No veuen que ja han perdut la guerra. Que se'n vagen ja a França o a qualsevol lloc, que ací fan mal. Em cague en Déu, puta guerra i sobretot maleïda postguerra. Ara només podem callar davant les injustícies, sinó que et maten o pitjor encara. Crec jo que em sap tan greu pel seu fill Goriet. Ja sé! Aquesta carta no la destruiré, la posaré en una talla de fusta i per a més seguretat te la posaré al saüquer. Espere que ho llegisques i que em perdones, però, què podria haver fet jo? M’executarien! Espere que trobes la carta i sàpigues entendre-ho. Insistesc: perdona’m; no, millor encara entén-me, no tenia altra alternativa. El teu amic Blas Jaume Villanueva. 1rBatxillerat IES Malilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.