26 de febr. 2019

IES Malilla

En el punt de mira    Em trobe novament en la mateixa habitació, guardada en la meua vella funda de cuiro recordant l’olor a pólvora dels temps passats. L’olor d’un passat intens i destructiu caracteritzat per la por i el desassossec.   Encara recorde els dies acompanyant a un dels homes més despietats que conec. Eren temps de batuda i incertesa, on la por a mans de la Guàrdia Civil s'estenia com una gran glopada de fum. No me n'alegre del meu passat ni de les atrocitats comeses pel meu amo, però a hores d'ara, només puc recordar el que va passar.   Sempre recordaré els crits i les supliques, els maltractes, les humiliacions i els fusilaments en mans d’uns criminals sense precedents. Tantes families destruides en mans d’aquells assassíns feixistes incompassius. Però, el pijor de tot era el moment d'eliminar a aquelles persones innocents, observant la seua cara de pànic, resignació i injustícia. Havia de vore com tancaven els ulls amb el cap inclinat mentre pensaven “Què açò acabe ja”.   El meu amo era fred i calculador i no dubtaba a l’hora de pressionar-me el gatell. Sentia llàstima per aquelles persones però em preocupava mes qui seria el pròxim en estar baix l’ull de mira.     Clara García Aleixandre 2° Batxillerat IES MALILLA  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.