26 de febr. 2019

IES Malilla

Un gir complet De colp i volta la meua vida va canviar, sense esperar-m’ho. Aquell matí quan el meu amo, el pobre Epifani Badenes, va ser enganyat i acusat d’haver delatat el masover de Boi vaig sentir com la meua vida donava un gir complet. Amb la mort del meu estimat amo, el capità va aprofitar i se’m va portar a la seua llar, com un simple regal per als seus fills. Aleshores vaig haver d’aprendre a viure amb el responsable de la mort d’Epifani, el meu enemic. Aquesta família tenia una vida totalment diferent a la meua d’abans, vaig passar de tindre una vida plena d’estima i felicitat, a ser un simple joguet d’uns xiquets malcriats. Cada matí havia de lluitar contra les meues ganes de menjar-me viu a aquell maligne ésser ja que m’havia llevat l’únic que tenia, al meu pobre Epifani. I ara no soc més que un simple gosset rater, anomenat Purna, que tots els seus dies al despertar-se no fa res més que recordar-se d’aquells feliços dies quan encara estava el meu estimat i volgut Epifani. Leiza López. 2n Batxillerat IES MALILLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.