4 de març 2020

La por a la soledat ens fa vulnerables


La por a la soledat ens fa vulnerables

24 de Febrer: Jo era a la meua casa tan tranquil·lament, pensant què fer sobre rapar-me el cap i anar descalç. No em desagradava la idea de rapar-me el cap. Me n'era igual però els meus peus són molt sensibles, i acabarien destrossats. Llavors escolte soroll al de sota de la meua casa, pel que sembla eren D, C i F. Sempre estan embolicant-la, i els és igual el que la gent pense. En certa forma els admire. La veritat és que són molt ximples també. Recentment s'havien rapat el cap i es van anar com de costum al parc, que hi ha davall de la meua casa, per a fumar-se uns porros, no entenc el perquè feien aqueixa merda però be, sempre estan fumant o bevent litrones. Sí, són uns borratxos també... Es podria dir que serien els meus únics amics i tinc por de perdre'ls, per això moltes vegades baixe i m'obligue a beure i fumar, només perquè no em marginen, ho sé, soc un imbècil Però preferisc això a estar sol...
Juan N. Miñana Bernal. 1r Batx. Humanitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.