3 de març 2021

Experiència

Anglaterra, 7 de gener de 1960





Estimat Joan Ferrer,


He llegit la carta que em va dirigir. Abans de tot m’agradaria preguntar-li si pensa que podria haver evitat arribar a la situació en què es troba. És molt greu tot això que em conta. Una vegada s’entra a la presó és massa complicat eixir-ne.

Al llarg de la vida s’ha creuat amb moltes persones, moltes d’elles molt importants històricament, com Robespierre, Rosseau, dels quals estic segura que ha aprés infinitat de coses, continguts i, fins i tot, experiències personals. El més important en una persona és l'experiència que té de la vida i vosté en té de sobra per enfrontar-se a la situació en què es troba. Segons he llegit, va canviar la seua "spata ígnea" per tres desitjos que si no recorde malament eren la immortalitat, traure diners de la bossa i materials infinits.

Per la meua part em compromet a fer el possible perquè puga eixir de la presó. No obstant, vosté contarà públicament tot allò que sàpiga de la història dels anys enrere i, per suposat, donarà una quantitat dels seus diners, que farà un favor a la caritat. Pense que això que li propose és millor que viure eternament en una presó i ser un experiment genètic per a totes les generacions futures.

Una cordial salutació,


La reina.

Nerea GC. 1r BAT H. IES Clara Campoamor







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.