1 de març 2012

Arauko

Dr. Malcom Reynolds

Ahir vam arribar en el Serenity a Lóna un illa situada al sud de la comarca de Elemmíre. La tribu que habitava a l’illa ens va advertir que no entràrem ja que en la selva habitaven els araukos. Nosaltres no varem fer cas de les advertències i ens vàrem endinsar cap a la selva fins que vam arribar a una vall plena de persones que escoltaven als araukos tocar un instrument. Un arauko es la unió de quatre animals: cap de koala, potes de tigre, cos de cavall, mans de ximpanzé i cua de dragó. L’ arauko atrau les seues preses (hippies, amants de l’òpera i imbècils en general) tocant un instrument i segons aquest instrument que toquen jo en vaig vore dos: l’arauko heavy al qual se’l distingeix perquè toca una guitarra elèctrica i porta una estrella blanca pintada a la cara; a l’ amant de l’opera perquè toca un violí i porta una jaqueta... hi ha tants araukos com gèneres musicals; quan l’arauko guanya l’atenció de les seues preses, les ataca amb la cua i se les menja. Com es reprodueixen i com van sorgir és tot un misteri i com em vaig salvar d’acabar en l’estómac d’un d’aquests éssers també, perquè tots els meus companys hi van caure.

Ángela Ruíz Gallardo. 2n batxillerat B

IES Berenguer Dalmau. Catarroja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.