1 de març 2012

Dietari del Dr. Helders

11 de gener del 2012

L’Alga Psique

Després de mesos atrapats entre les abruptes costes de WangMcChan, vaig notar aquella pressió al pit que ja vaig sentir feia cinc anys quan el meu món va quedar ple d'una aclaparadora confusió. La por sempre m'havia tallat la respiració des que era un nen i, apartat de la civilització, em vaig plantejar si realment estava boig. Havent despertat de sobte a la matinada d'un horrible somni que manifestava totes les meves grans pors, vaig eixir del vaixell i vaig passejar fins a un gran penya-segat on vaig observar que les aigües estaven quietes, alerta, com si esperaren alguna cosa. En tocar-les començaren a emetre un dolç cant i després...res. Allí, la doctora Ludbrock em va trobar inconscient ja que, com ara sabem, les ones emeten un cant deixant inconscient qui ha tocat l'aigua mentre, mentalment, analitzen i estabilitzen la psicologia d'eixa persona. Això explica perquè totes les meves pors van desaparèixer després del incident.

Hem continuat examinant el lloc que, amb escassa originalitat, hem anomenat Penya-segat del Somni, i tres mesos després del que va ocórrer, confirmem que el miracle no resideix en l'aigua, sinó en l'alga psique, un tipus d'alga que té la capacitat de connectar-se amb la nostra ment i ajudar-nos.

Belén Perelló Baixauli. 2n batxillerat B
IES Berenguer Dalmau. Catarroja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.