13 de febr. 2013

Àlex Càmara 2n Batx.


Avinyó, 4 de gener 1960
   Senyora Cecília Balaguer,

    Vull comunicar-li mitjançant aquesta carta que jo, malauradament, vaig presenciar la mort de la seua mare. També he de confessar que vaig ser jo qui va introduir la nota que feia referència al suïcidi en la butxaca de l'abric blau que duia per tal d'encobrir l'assassinat. D'altra banda també sóc el causant de l'accident que acabà amb la vida d'Albert Camus.

     Tot començà a la infantesa. Jo era company d'escola de la seva mare, i sempre havia estat enamorat d'ella, però ella sempre em va rebutjar. Amb el pas del temps, vaig tractar d'oblidar-la però no vaig poder, malgrat que com era un home molt important en la meua ciutat m'havia gitat amb milers de dones que volien compratir amb mi la resta de la seua vida, però jo sempre pensava en tu, fins i tot, mentre practiva el sexe amb les dones, ESTAVA OBSESSIONAT AMB LA TEUA MARE. Vaig assistir a diversos psicòlegs durant molts anysper tal d'oblidar-la, però en assabentar-me del teu romanç amb Albert Camus, no ho vaig poder resistir i vaig planejar aquest doble crim. Vaig instal.lar una bomba sota el xassís del cotxe d'Albert i vaig llogar Juan Pérez perquè t'arrossegara amb la camioneta.

    Ara que ja t'ho he contat no sóc digne de seguir vivint. Perdona.

Una còpia d'aquesta carta va aparéixer al dia següent al diari de la província d'Avinyó junt amb el cadàver de l'autor, qui s'havia penjat amb una soga a la seua mateixa habitació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada