11 de febr. 2013


Gràcies
Em torne a adreçar a vosté,  la persona que va llegir el meu llibre,  la persona que va intentar descobrir qui era la meua mare,  la que va buscar en algun indret de la seua memòria si havia conegut Cecília Balaguer, si havia estat en aquella estació. Gràcies per l'esforç, hi tinc un deute.
Després de la publicació de “La meitat de l’ànima" vaig rebre una carta d'aquella persona de la qual jo sempre m'havia penedit d'haver esgarrat la targeta i que m'havia deixat una carpeta blava, carpeta que jo tant de temps vaig tenir oblidada:
"Estimada germana:                                              
Al llegir el llibre he entés el motiu pel qual no t'havies ficat en contacte amb mi, et diré que seguisc a la teua disposició,  torne a enviar-te la meua targeta amb el telèfon i confie que vulgues conéixer-me després d'aquesta nota".
Com vosté entendrà, després de llegir l'encapçalament de la carta, encara amb més motiu em vaig sentir fascinada per conéixer aquell personatge que va vindre a vore'm el dia que jo signava llibres.
Després de parlar amb la meua cunyada, que s'havia convertit en una gran amiga i confident, vaig a anar a Portbou. Hi vaig descobrir i conéixer nous membres de la meua família. Tots ells coneixien la història verdadera de Cecília Balaguer i... molt prompte serà vosté, qui va buscar en la seua memòria per ajudar-me, la persona que ho sabrà tot sobre Cecília Balaguer.  Per ara només GRÀCIES.
Marta García Cubillos
IES Berenguer Dalmau. Catarroja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.