12 de febr. 2013

IES Enric Valor / Carles Tordera


Distingida Senyora:
           

            Primer de tot deixe que em presente. Jo era el millor amic de Albert Camus i em dirigesc a vosté per tractar d’explicar-li la veritat respecte a Cecília Balaguer.
            Per començar Cecília i Albert es duien molt bé, i es feren més que amics. Com la seua mare estava casada, duien una relació secreta, on els únics que la coneixíem érem el germà d’Albert i jo.
            Però un dia quan vosté nasqué tot canvia, Cecília no volia saber res d’Albert. A l’any es va assabentar que vosté havia arribat a aquest món, i intentà contactar amb Cecília, perquè li donara explicacions. Quan Cecília tornà a França, Albert la trobà i ella no tingué més remei que contar-li la veritat, que vosté era la seua filla. Albert volia fer-se càrrec de vosté, però la seua mare no volgué, perquè deia que acabaria amb el seu matrimoni. Albert  volia conéixer-la a tota costa, per aquest motiu anava a contar-li tot a son pare. Cecília contractà a un sicari per tal de desfer-se`n. Així, als pocs dies Albert va morir en un accident. Per venjar-se el germà contracta un altre sicari. I tot acabà, com ja sap amb Cecília atropellada.
            Per sort, el germà de Albert ja fa un any que va morir, aleshores jo sóc l’únic que sap la veritat. Així que ja pot estar tranquil·la perquè la veritat anirà amb  mi fins a la tomba.
Atentament;
                                                                                                                            C. T.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.