12 de febr. 2013

IES Enric Valor/ Sara Lerma


                                                                                           València a  1 de febrer de 2013


Benvolguda senyora:

Després d’haver llegir el seu llibre, vaig pensar que la informació de què dispose podria ajudar-la a resoldre els grans interrogants de la seua vida. És per això que he decidit escriure-li.
            Una persona desconeguda em va lliurar uns papers, en concret, unes cartes i fotografies. Pertanyien a mon pare, Camus, que li escrivia a una amant. Així que he tingut la mateixa experiència que vostè buscant per tot arreu unes respostes que m’ha costat molt de trobat, per tant la comprenc perfectament. Però, contràriament al que li va ocórrer a vostè, jo sí que vaig poder contactar amb la persona que me’ls va facilitar. Ell va afirmar que era fill de Maria Casares i que aquestes cartes les va trobar enmig de patracols i notes de sa mare on explicava que ella mateixa havia pagat al conductor de la furgoneta i a un mecànic perquè assassinaren les dues persones més importants de la seua vida però alhora les que més l’havien ferida. Sembla ser que ella i Camus eren més que amics.
Espere que aquesta informació li haja servit per esbrinar la mort de la seua mare. M’agradaria que ens trobarem per continuar parlant i resoldre les qüestions més fosques que li preocupen.
Atentament,
                                                                                                                   S.C.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.