12 de febr. 2013

IES Enric Valor/ Hèctor Baviera

-->
València 3 de gener de 2013


Benvolguda Carme Riera:
Li escric perquè gràcies a l’atzar vaig llegir el seu llibre. En un primer moment no em va cridar la atenció, però rapidament em vaig aficionar a la història de la seua mare , on es contava com va ajudar els exil·liats tot i que estaba casada amb un antic soldat de la Falange.
És aquesta particularitat la que em cridà l'atenció i és que la meva àvia sempre en  contava quan era un nen, una historia bastant pareguda a la que comptava vosté al seu llibre.
            Uns dies després vaig anar a visitar la meva àvia que, com totes aquestes converses,  acabà amb un incòmode silènci. Però aquesta vegada va ser diferent, ja que li vaig preguntar quin era el nom de la dona de qui ella em parlava.
            Desgraciàdament no se’n recordava del nom, pero sí de qui li contà aquesta història per primera vegada, un policia  que anomenaven Manolo el Cabut.
Espere que aquesta información li  siga útil, encara que no li aporte moltes dades.
Atentament ,
H.B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.