12 de febr. 2013

MICRORELAT AINOA LOZANO (IES ALBAL)



Estimada senyora C. :

Sóc Lluís G., l’home que li va donar la carpeta blava on contenia informació que de segur li ha interessat molt.  Com no he rebut ninguna trucada seua durant tot aquest temps he tingut la idea de contar-li la veritat en aquesta carta. 

Volia dir-li que sóc nebot d’ Albert Camus i ell, en el seu testament, em deixà les cartes de Cecília Balaguer, la seua mare, i el repte de donar-li-les a temps a vostè perquè  fóra capaç de cridar-me i saber el passat de sa mare. Voldrà saber, entre altres coses, si és filla de Camus o no i li he de dir que no. La seua mare i el meu oncle varen tindre una relació d’amants, però va ser després del seu naixement. Estaven feliços el dos junts, però Cecília també tenia un gran afecte per son pare. I, encara que fora de pensaments distints a ella, la protegia i la cuidava amb tota la seua voluntat. 

M’agradaria molt quedar amb vosté i així poder parlar detingudament i amb tranquil·litat de tot el que vulga saber del diari del meu oncle.  Potser no es fie de mi perquè no em coneix de res, però també li dic que no té res a perdre i que era la voluntat del meu oncle. El meu número 689060306, espere la seua resposta.

Un salut, 

Lluís G.

Ainoa Lozano. 2n Batx. IES ALBAL.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.