12 de febr. 2013

MICRORELAT ANDREA CARRAMOLINO



Hola, C.

El més segur es que no sàpigues qui sóc. Em dic Maite Guillem i vaig conèixer la teua mare, Cecilia Balaguer. Recorde l’època  en què treballàrem juntes a París. Ella era una jove guapíssima i compartíem moltes aficions. Després del treball preníem un cafè  i parlàvem de les nostres coses, dels problemes del nostre país, del que ens preocupava.  A l’igual que ella, jo sóc catalana, però vaig haver d’exiliar-me a França amb la meua família. He llegit als periòdics el que  investigues i pense que puc ajudar-te a esbrinar  la teua identitat. Com t’he dit, vaig passar molts moments amb la teua mare i érem molt bones amigues. En un primer moment, quan vaig assabentar-me del que et passava,  em vaig negar a contar-te res del que sabia, però pense que has de saber que la teua mare no tenia ningun amant, com penses. Et puc assegurar que estimava molt el teu pare i que ningun home hauria sigut tant bo com ell. Posa’t en contacte amb mi i et resoldré els teus dubtes.

Espere haver-te ajudat i que confies en la meua paraula. T’adjunte  una fotografia amb la teua mare, de segur que t’agradarà. Estigues tranquil·la, perquè podràs resoldre el que tant et preocupa. 

Salutacions !

Maite Guillem

Andrea Carramolino Ramon. 2n Batx. IES ALBAL.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.